Monday, January 24, 2011

road show at madvelly

picc niee time aku kat madvelly,
ade event kat cane,,bestt gakk la,,jadi staff intake
students kat cituu,,
picc nie time akuu larii dari keje sat,
penatt tuu,,ramaii students datang...

kat blkg tu  la tmpat event aku,
ramaii or yang datng,
tak menang tangan dibuatnyer,,
uh,<mengeluh>.
pic nie un aku mengelat dari keje aku,,
penat gle,,

muke tgh ble,takk tauu nk waper time
ngah megelat keje niee..hha,
soo nie la muke aku yang tgah ble.
urghh,,,,akuu nk tumbukk muke aku,,
dush3..

cumeyy tak muke akuu,(perasan)
muke yag satuu lagii aku nk bg penumbuk.
tapi sayng,,ade yag menghalngnyer,,hahahha

hahah,,,swett takk muke aku,(perasan sekali lagi)
nie aku cap sendiri,,
akuu da tak tauu gaye camne ag aku nk cap pic.
penatt lakk tuu,,muker cam bgus jer kan,,
hahha

sucii jer kan muke aku,
p aku lah  raja paling jahhat kat dunia nie
haha<<
pic niee muke mmg letih gile,,
tgkk la muke aku,,dgn mata tak bengkak,owh,,
penat2,,

sampaii cini ajo den update blog den yo
fllow up yerp,
tunggu den yo,
hobin jang hobin.
aza2 fighting
(berusaha)

No comments:

Post a Comment